قیمت برندینگ
فرآیند برندینگ فعالیتی بازاریابی است که برای سامان دهی و بهبود یک برند انجام می شود. تعیین قیمت برندینگ بر اساس این تعریف نیاز به توجه به جزئیات بیشتری دارد. برندینگ فرآیندی است که یک کسب و کار به آن نیاز دارد تا بتواند در میان نام های معروف و شناخته شده ی دیگر خودنمایی کرده و توجه مشتری ها را به خود جلب کند. نام یک برند ابزاری برای برجسته کردن و تاثیرگذاری یک محصول است که موجب ارتقای کسب و کاها می شود. اهمیت تا چه اندازه است و چه تاثیری بر کسب وکارها دارد؟ برندینگ می تواند کسب و کارها را در جهت بهبود حرکت دهد و مدیران می توانند به موثرترین روش از مزایای آن بهره مند شود. استراتژی برندینگ، نیاز به یک نقشه ی بلندمدت دارد تا بتوان در جهت رسیدن به مجموعه ای از اهداف بلندمدت از آن استفاده کرد. ممکن است شما استراتژی برندینگ را صرفا در مجموعه ای از لوگوها، پالت رنگ یا وب سایت یک برند تعریف کنید. البته تمام این موارد بخشی از استراتژی برندینگ را تشکیل می دهند اما این استراتژی در برگیرنده ی تمام عناصر ملموس می باشد و ارزش ویژه ی برند، شخصیت و هویت آن را ارتقا می دهد.